Dedektiv kitablardan sitatlar | Kitab sözləri

 

Əgər adamı lazım olan qədər qorxutsan, o düşünməyi bir kənara buraxır və əvvəldən öyrədildiyi şəkildə avtomatik hərəkət etməyə başlayır.
Jo Nesbo, Qisas ilahəsi

 

«Yaxınlarını sevməyi bacar» — demək olar ki bütün dinlərdə deyilir, «bağışlamağı bacar».
Çingiz Abdullayev, Bumeranq zərbəsi

 

Bir insanın əsl xarakteri əlinə güc keçdiyi zaman ortaya çıxar. (Avraam Linkoln)
Elxan Elatlı, Eksperiment


«Ağıllılıq, təbii ki, təqdirəlayiq xüsusiyyətdir, amma ilk yerdə hər zaman insanlıq durmalıdır»
Agatha Christie, Milad Pudinqinin Macərası

 

 Özünün mənəvi şikəstliyini başqasına da aid etmək dar düşüncə sahibinə xas olan eybəcərlikdir.
Çingiz Abdullayev, Ailə Sirləri

Dedektiv kitablardan sitatlar | Kitab sözləri

«Birisi sizə xoş gəlmək üçün başqasının sirlərini açırsa, həmin adama etibar etməyin».
Elxan Elatlı, Eksperiment

 

“Öldürmək asandır, lakin bu günah ömrün boyu səni izləyir.”
Agatha Christie, On Zənci Balası

 


– Ümid edirəm ki, sən ölümdən sonrakı həyata inanırsan?
– Ümumiyyətlə baxanda, bizim bu günah dünyamızın hüdudlarından kənarda buna oxşar nəyinsə mövcud olduğunu təsəvvür etməkdə mən həmişə çətinlik çəkmişəm.
Dan Brown, Mələklər və İblislər

 

Axırda qərara gəlmişdi ki, insanın yaşaması, sağlam olması və sağlamlıq uğrunda mübarizə aparması üçün elə birinci növbədə yaşamaq həvəsi, yaşamaq eşqi lazımdır. Bunun üçün də gərək həyatında nədənsə zövq alasan. Nəyinsə naminə yaşayasan, nəyinsə uğrunda çarpışasan.
Elxan Elatlı, Bakıdan Gələn Xəfiyyə

 

Ömrünü müxtəlif dünyagörüşləri ilə simvollar arasında gizli əlaqənin öyrənilməsinə sərf edən Lenqdon, dünyanı tarix və hadisələrdən hörülmüş tor kimi qiymətləndirirdi. Bu əlaqələr görünməz ola bilər, — o, Harvarddakı məşğələlərində deyirdi, — lakin onlar mütləq mövcuddur, ancaq çox dərində gizlənib.
Dan Brown, Da Vinci Şifrəsi

 

Həqiqət heç də həmişə quyunun dibində olmur.Ən zəruri məsələlər də,mənim zənnimcə,daha çoxda üzdə olur.Həqiqəti dərənin dibində axtarırıq,o isə dağ zirvələrində tapılır.
Edgar Allan, Morq küçəsində qətl


Türkcə dedektiv kitablardan sitatlar

Hayat satranç gibidir. On parçanı kaybedip yine de kazanabilirsin…
Adam Fawer, Olasılıksız

 

İnsanları öldüren silahlar değil, yine insanlardır.
John Verdon, Aklından Bir Sayı Tut

 

İki insanın paylaşabileceği en mahrem duygu aşk ya da tutku değil, acıdır.
Tess Gerritsen, Cerrah

Bakıyorsun ama gözlemlemiyorsun. Aramızdaki fark belli.
Arthur Conan Doyle, Sherlock Holmes — Bohemya’da Skandal

 

Alışkanlıklar, günlük yaşamın diktatörleri.
Emrah Serbes, Her Temas İz Bırakır

 

“Savaşların en büyüğü kendi nefsimizle olandır”
Ahmet Ümit, Bab-ı Esrar

 

Bu dünyada bana benzer başkaları olduğundan eminim. Bir yerlerde başka biri daha var. Ve beni bekliyor.
Tess Gerritsen, Çırak (Midi Boy)

 

«Birden yok olmuştun, sanki hiç var olmamışsın gibi.»
Stieg Larsson, Ejderha Dövmeli Kız

 

Geçmişiyle ilgili ne bir güçsüzlük duymak istiyordu, ne de o geçmişi hatırlamak. O bugünün çocuğuydu. En azından, böyle olduğunu düşünmekten hoşlanıyordu. `
Jean-Christophe Grangé, Kızıl Nehirler
Genç ve yalnız kadınları hedef alan seri katiller karşı cinse karşı baskın bir yetersizlik duygusu içindedirler, genellikle sosyal açıdan oldukça düşük bir seviyededirler.
Mario Mazzanti, Şah Mat

 

Bir kadının hayalini elinden almak, bir kaplanın yavrusunu elinden almaya benzer
Arthur Conan Doyle, Sherlock Holmes — Akıl Oyunlarının Gölgesinde

 

Birbirimize hikâyeler anlatıyoruz. Gerçek kanıtlarıysa kaçırıyoruz. Sonra bu. Zihnimiz böyle işliyor. Hikayelere çok düşkünüz. Onlara inanma ihtiyacı taşıyoruz. Ve ne oluyor biliyor musun? Bu inanma ihtiyacı seni batağa sürüklüyor.
John Verdon, Gözlerini Sımsıkı Kapat

 

«Sahibine dönük en keskin hançer ihanettir,»
Ayfer Kafkas, Kızıl Şebeke

 

Hayatınızda denge sorunu varsa etrafınıza dikkatlice bakın; muhtemelen birini yanlış yere koymuşsunuzdur.
Jean-Christophe Grangé, Siyah Kan

 

 

0 şərh